Ny vecka..suck

Är verkligen inte taggad. Helst av allt skulle jag bara vilja rymma härifrån, till något ställe där jag får vara ifred, göra precis det jag känner för, bara mysa och glömma bort alla måsten.. fast det kanske är vad alla drömmer om. Det jag längtar efter mest just nu är att sitta i en solstol på en strand i Thailand, det är bland det bästa jag upplevt. Men nästa resa blir ändå antagligen i Europa och Italien, som sagt. Jag funderar lite på till var i Italien jag ska. Jag hade ju tänkt åka runt en del, men om det inte blir så mycket av det eller kanske inte alls så vill jag ju välja ett område i Italien som är riktigt bra. Någon som varit där som har förslag? Det jag fått tips om tidigare är Toscana och Florens. De områden jag är lite nyfiken på är Sicilien och Piemonte.. ja, det kan hända att jag är lite ressugen just nu. Därför känns det lite jobbigt att jag inte kommer kunna åka förrän tidigast i höst. Och då börjar Europa bli svalare, tyvärr. Här har ni en som älskar värme.

image228

Nåja, ska väl ta och sluta drömma och hoppa in i duschen istället så jag vaknar till liv. Det verkliga livet. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0