Nu lägger jag ner




Jag har bestämt mig för att sluta blogga. Dels för att det gör att jag sitter vid datorn alldeles för mycket, dels för att jag egentligen inte har något vettigt att säga och därför känns det lite meningslöst.. jag tror inte direkt att jag tillför så mycket till världen genom det jag skriver, och det var väl heller aldrig min intention så..ja..världen sörjer nog alltså inte att denna blogg läggs ner. Det har iallafall varit rätt skoj att blogga och det kan hända att jag startar upp en ny blogg i framtiden, men då ska den ha ett syfte, som t.ex. en riktig matblogg med recept. Men hur som helst.. tack för de kommentarer jag fått och hoppas det varit trevlig läsning åtminstone emellanåt. Till sist, kom ihåg: allt är relativt.

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Martin P

Hopp, tack för denna tid.. Har varit rätt kul att ha lite koll på dig..



Kram

2008-05-15 @ 19:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0