Bra början

För första gången sen jag började med morgonpromenader så gick jag den inte ensam. Min kompis I hängde på och det var definitivt värt att skjuta fram promenaden något för sällskapets skull, vi har alltid något att prata om även när det inte finns något att prata om.. haha, svårt att förklara. Men väldans trevligt var det hur som helst. Det regnade lite sista kvarten, men det var rent härligt då man var rätt varm efter den snabba promenaden.

Vad göra idag då? Ja jag har inga föreläsningar idag, men vi ska ses i gruppen som ska skriva pm tillsammans denna gång, ha lite knytis och börja titta så smått på vad vi ska göra. När det blir vet jag inte, men vad jag antar är en rätt bra gissning är att det blir vid middagstid. Jag har en del att fixa med rummet så jag vet ju vad jag kan göra av dagen i övrigt, även om det kanske inte lockar.. har förresten bestämt vilken restaurang jag, mamma och moster ska gå på och det blir restaurang Gandhi inne i stan. Hoppas det är bra där, verkade finnas rätt mycket mumsigt på menyn iallafall. Sen ska vi på bio också, "Nu eller aldrig" heter filmen. Nån som sett den? Verkar iallafall vara en sån där mysig må-bra-film och jag gillar Morgan Freeman, så det blir nog perfekt. En dag att se fram emot. Nej, nu är det dags att hoppa in i duschen. Vi hörs!

image219

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0