Varför ska det vara så svårt?


Seriöst, jag borde kunna klämma ur mig ett par rader. Det är ungefär vad som behövs för att göra den här hemtentan. Men det är som om mina tankar klistrat ihop sig till en enda stor geggig massa..då är det inte så lätt. I'm toast. Funderar faktiskt på att ge upp det här nu, kommer aldrig hinna klart. Fast skam den som ger sig.. eller? Äsch, nu tar jag tag i det här så får jag se hur långt jag kommer. Omtenta-plugget kan jag ta då det är reklampaus i let's dance.

Och allvarligt, ikväll stänger jag dörren till mitt rum när jag går och lägger mig. Två dryga katter har varit inne hos mig sen säkert 4 på morgonen och jamat så jag fick inte sova ordentligt. Argh. Vädret hånar mig idag också. Solen strålar från en klarblå himmel och här sitter jag med hemtentan. Hade förvisso inte ägnat dagen i nåt skidspår även om jag varit ledig, men ja.. det är en principsak. Näe, nu väntar mer kaffe och förbannelse-kastningar över Bloisi. Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0