Sent som vanligt

När någon säger en tid i min bekantskapskrets så bör man oftast plussa på minst en timme, har jag upptäckt. Det är verkligen inte bara en person som gör så, utan alla. Jag börjar tro att jag är ensam om att alltid vara ute i tid. Eller jag är snarare en tids-pessimist. Kommer alltid på tok för tidigt vilket innebär att jag allt som oftast får vänta. Fast av nån outgrundlig anledning verkar det också som att jag hellre gör det än kommer precis i tid. Nåja. En liten parantes. Det jag tänkte påpeka är att jag har varit klar att gå i en halvtimme (minst) och folk har ungefär börjat fundera på vad de ska äta till middag. Kanske en liten överdrift, men ganska sant iallafall. Nåja, får se hur kvällen slutar. Tror jag ska passa på att vila lite nu iallafall. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0