Så hur gick det då?

Jomen alldeles förträffligt faktiskt. Sällskapet var trevligt och promenaden likaså, även om det var lite kallare än jag hade trott. Två timmar varade träffen och vi pratade nästan hela tiden så det får man väl se som ett gott tecken. Om det blev fler gånger? Ganska säkert. Det här med dejting är faktiskt inte så dumt, bara man lyckas träffa på nån trevlig. Och nu hade jag visst tur, för tro mig, jag har träffat på en del filurer. Nåja.

Middag blev alaska pollock-filé i lätt kokosmjölk, tillsammans med sambal oelek, riven ingefära, örtsalt, peppar och rödlöks-bitar som jag körde i ugnen i kanske 15-20 minuter. Åt råris, gröna bönor och grönsallad med gurka till det. Klart godkänt, men hade kunnat haft lite mer ingefära i för lite mer sting. Nu väntar en kväll i vilans tecken, för imorron måste jag arbeta med caset hela dagen... så nu passar jag på. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0