Lite stressigt


image118
Minst sagt. Går inte alls bra för mig med skolarbetet kan jag avslöja.. det jobbigaste av allt just nu med det är att min dator kraschat. Har installerat om hela eländet, men nu hittar den inte mitt nätverkskort. Jag vet inte hur jag ska göra och ingen i närheten som vet. Hade verkligen behövt skriva ut instuderingsfrågorna till tentan imorron, men nu får jag sitta och skriva av dom från min kära kombos dator. Varför har jag inte skrivit ut dom tidigare undrar ni? Jo, för att jag helt och hållet missat att de faktiskt lagt ut såna... så ja, det känns inte alltför bra detta. Grinig kan man väl bli för mindre. Nu hatar blogg.se mig också så knapparna funkar inte alls, så om ni undrar varför jag har centrerat texten så är det faktiskt inget jag gjort frivilligt. Nej, som sagt, tenta imorron... wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0