Kanske ingen rysare

Trodde verkligen att vi låg risigt till denna gång. Inget skrivet på vårat arbete och inlämning imorron. Men vid tre idag hade vi faktiskt skrivit all text som behövdes, nu väntar bara finslipandet. I övrigt har jag halkat omkring på gångvägarna här i krokarna imorse, tur att jag har goretex-skor säger jag bara. Dessutom var jag så pass tidigt ute att jag fick se på ett ungefär var mystery-man bor. Möter honom varje morron och på ungefär samma ställe. Han har alltid ytterkläder i orange och grönt. Undrar varje morron var han är på väg, men jag lär aldrig våga fråga så jag får nog heller aldrig veta. Men nu vet jag som sagt nästan var hans postlåda bor.. inte för att det förändrar nåt :P

Aaanyway. Pratade förresten med en klasskompis idag och hon babblade på om hur full jag var i lördags. Va, näe, det var jag inte alls, sa jag. Visade sig att jag hade sluddrat en väldans massa när vi pratade nån gång under kvällen. Jag vet att jag inte var särskilt full alls, men jag börjar misstänka att talförmågan är det första som ryker på mig.. väldigt pinsamt faktiskt. Nu lär det dröja innan jag festar igen. Finner egentligen inget som helst nöje i det längre i vilket fall, helt ärligt. Jag blir bara dryg och jobbig och dagen efter är alltid förstörd. Nepp, this is it. Tänk om det faktiskt är så att jag gått och blivit vuxen? Hemska tanke. Snart börjar jag väl tänka på att börja pensionsspara också. Nåja. Den dagen den sorgen.

Nu har jag gått och blitt trött också, ska nog sova så snart jag bara kan. Efter helgens bravader så lär det dröja några dagar att bli o-trött igen. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0