Glad påsk!

image143

Ja så var det dags att åka hem. Eller ja, om fem timmar. Försöker fundera på vad jag behöver ha med mig men det står bara still. Har nog packat ner det mest väsentliga, som kläder och plånbok. Mp3:n ska ju med och datorn, kameran och mobilen. Jag får nog med allt till slut, och gör jag inte det är det inte hela världen. Om det inte är pengarna jag glömmer förstås.

Ser inte fram emot bussresan, men till skillnad från när jag bodde i Luleå så tar det nu bara fyra timmar istället för åtta-nio. Brrr. Måste ha nån matlåda med mig också men jag vet inte riktigt vad. Funderar på pasta med räkor, oliver och fetaost.. hur låter det? Ja helst nåt som inte stinker av vitlök eller som är särskilt söligt, med tanke på att jag lär ha en granne på bussen. Nej, nu ska jag nog försöka fortsätta packa lite till. Ha en skön påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0