Ajaj


For och sprang idag som sagt, men jag borde nog ha väntat till imorron iallafall. Mina benhinnor var riktigt känsliga idag och det tog alldeles för ont så det blev bara 6 km idag :(  men vila imorron och sen måste det kännas bättre i benen..! nån som har nån aning om vad det kan bero på och vad jag ska göra för att det ska bli bättre?

Blev ingen ärtsoppa idag heller utan sötpotatissoppan med linser som jag gjort tidigare som är så god. Och en hembakt brytbrödsbulle till, inte alls dumt. Men nu ska jag börja fundera på lite storkok igen. Dels blir det ärtsoppan då, och en vegetarisk variant och sen funderar jag också på att göra Tom Kha Gai, har inte ätit det sen jag var på thairestaurang på en möhippa för 1 ½ år sen, och det är ju helt underbart gott! Japp, det får det bli. Två soppor iofs, men men. Dags att ta itu med nästa case som vi ska jobba med i gruppen. Gokväll!

Kommentarer
Postat av: jocke

Brukar få probs i benhinnorna i början av en löpningsperiod men det bukar gå över efter ca 3-4 gånger. hmm annars vet ja inte, du kanske kör för mycket ben?

2008-03-12 @ 16:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0