Phew

Oj vilken slitsam dag jag har haft. Till största delen har mitt slit bestått i att stirra hål i väggen. Ganska jobbigt kan jag tala om, för att inte säga omöjligt..! Det är nästan så jag skäms för att jag får betalt. Men tro mig, jag hade mycket hellre varit i farten hela dagen. Oh well. Dag 1 har alltså passerat, 5 dagar kvar. Då är jag ledig en dag och sen 4 dagar till. Men det går nog rätt fort, jag har ett trivsamt jobb när det väl finns något att göra. Jag jobbar i hemtjänsten om jag missat att berätta det.

Livet i övrigt är väl sisådär. En sak jag verkligen ser fram emot är ett kalas jag ska på imorron kväll, då jag kommer få träffa en barndomskompis. Vi har setts som hastigast nån gång då och då sen gymnasietiden, men inte är det ofta. Så jag är jätteglad att jag ska få träffa henne lite mer imorron! Har handlat lite öl, men det blir inte så många med tanke på att väckaren kommer stå på 06:00 dagen efter. Men jag är vuxen nu har jag hört, så jag ska väl kunna dricka med måtta. Och jag blir aldrig dålig på öl. Ja, jag kommer vara trött och grinig på lördag, men det får det vara värt. Sova kan man göra sen. Förut sa jag att jag skulle sova när jag blir pensionär, men snacka om idiotiskt att sova bort dagarna när man äntligen slipper jobba och kan göra lite kul saker istället. Det är ju då jag ska göra allt jag inte gör just nu. Hmm.

Nä, nu blir det att ladda i någon timme, sen blir det bodypump homeversion.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo babe! Så du saknar oss och Ume redan?! Det gör jag också, trots att jag har kul och trivs i Oslo. Kan faktiskt inte berga mig tills vi börjat plugget igen! Har jobbat rätt sent ikväll och kom just hem, internetuppkopplingen är inte riktigt att lita på i den lägenhet jag bor i nu, så jag får passa på då tillfälle ges liksom! Jobbar nu på ett ställe som heter Rust, dom serverar mycke tapas och är skitpoppis pga deras jättebraiga mat. Jättetrevligt folk med mest svenskar och jättemysig stämning. Fast hittills känner jag mig inte riktigt inne i "gänget" så att säga, måste nog se till att ha en riktig suparkväll med dom snart! Så kan man passa på att göra det som verkar vara deras "inspark".. dvs ligga med nån av dem som jobbar där .. hehe! ;) banden går liksom kors och tvärs genom personalen! Mysigt hihi!

Nä nu ska jag hoppas i säng, är ju rätt sent och behöver fixa lite innan jobbet imorrn, ska ut sen på kvällen! Kommer definitivt att titta förbi fler gånger på din blogg under sommaren! Förstår ungefär hur det känns att bo så i bushen och ha skittråkigt.. jag höll på dö utav det förra sommarn i Rönnliden.. Blä! Mitt tips är att försöka leva i nuet och njuta av det du har nu, mysiga stunder i naturen till exempel! Jaja! Nu ska jag sluta babbla! Tusen kramar på dig och jag saknar dig!!!!

2008-07-12 @ 02:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0