Något bättre

Jag vet inte om det var för att det blev extra mycket sömn igår eller om det var för att jag hade saker att göra hela dagen idag som gjorde att tiden bara rann iväg. Vilket det nu är så spelar det ingen roll, det var bara otroligt skönt att få gå hem. Har tagit igen den träning jag förlorade igår också, men känns som jag ligger på plus minus noll för söta gamla tanter bjuder gärna på fika och idag kunde jag faktiskt inte komma undan..tänker inte säga varför, men jag hade väl blivit ovän med tanten ifråga om jag nekat just idag. Ja men då blir det så här. Mer fika - mer träning för E-S. Ett eller två kilo behöver jag bli av med, så det är strikt diet och mycket träning som gäller framöver. Petig? Jomenvisst, det har jag blivit den senaste tiden. Och jag vet att om jag släpper efter lite så tappar jag snart kontrollen helt. Bättre att ha stenkoll än noll koll. Faktiskt.

Funderar faktiskt på att göra matschema, då är det svårare att fuska. Tips på bra mellanmål mottages tacksamt, gärna proteinrika sådana. Fast det är klart, utan pengar kvittar det egentligen, då blir det hur som helst väldigt enformigt och obra. Träningen sköter jag faktiskt ganska bra om jag får säga det själv. Styrketräning 2 gånger i veckan, alla muskelgrupper, och löpning 5 km varannan dag. Det duger, iallafall nu när jag jobbar, orkar inte mer än så här då. Jag vet, jag är klen.

Nej, dags för House, spännande nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0