Ja just det

Många foton det blev. Eller så strejkade min kamera och det blev inga foton alls. Lite tråkigt att kameran säckar ihop under den period då det är roligast att fotografera. Fast ja.. ni vet ju var jag befinner mig. Hur mycket roligt händer det egentligen här. Jaja.. tänkte just säga att jag ska sluta gnälla, men jag måste få gnälla lite lite till. Solade några timmar idag och det känns verkligen som att jag glöder. Inte alls behagligt. Men som vanligt använde jag ingen solkräm så.. de tre magiska igen, ni vet vilka. Men färg har jag fått och brunare blir jag. Vilken fantastisk tur att det finns värsta beachen att glassa runt på med min solbränna. Vilket egentligen kvittar eftersom jag ändå inte känner mig i tillräckligt bra form för att glida runt på en strand i bikini. Skumpa runt snarare. Ok, det är inte så illa, men jag är uppenbarligen lite bitter idag så ni får helt enkelt stå ut. 

Imorron börjar alltså jobbet igen och på ett sätt tycker jag faktiskt det är skönt att jobba mycket. Det innebär att jag har något att göra och att jag får pengar för det. En rätt bra kombination tycker jag. Har inte direkt mycket annat att pyssla med här på byn så varför inte göra nåt vettigt. Fast det förändrar förstås inte det faktum att jag gärna hade haft något annat att pyssla med också... men vad? Har glömt hur mycket jag hatar att vara ensam. Jag blir svältfödd på socialt umgänge här. Snart bara en dryg månad kvar tills jag får åka tillbaks till Umeå. Det kommer att gå fort.. det måste gå fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0