Frustrerad

Här sitter jag, i somriga fina kläder. Solen skiner ute, himen är blå och det är varmt. Jamen varför sitter jag inne då?! Nej just det, det fanns ju inget att göra här. Eller jo, det gör det väl, åtminstone en sån här dag, men jag hade helst varit nån fler än bara jag. Bara jag är inte kul. Jag är dålig på att roa mig själv. Jag frågade lillebror vad han skulle göra idag. Sova, var svaret. Ja, varför vara ute när det äntligen är fint väder när man sova bort dagen. Härlig inställning. Jag har iallafall varit vaken i 6 timmar nu, sprungit 5 km, tränat mage, städat rummet, läst lite tidning, deppat över min numera oplatta mage.. dumma sommar med dum öl och dum glass. Var tog min disciplin vägen?? Jag skyller allt på bristen av socialt umgänge..att vara så här mycket ensam fungerar inte för mig, det är tydligt. Se bara, jag har ju börjat blogga igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0