Dagens musik


Har väl alltid någon musik jag gillar mer än någon annan, varje dag. När det känns meningsfullt att nämna så gör jag det. Som idag. Finns en festival jag så gärna skulle vilja åka på, men pga avstånd, pengar och det faktum att jag jobbar så blir det inte av. Ett av mina favoritband spelar där, jag trodde aldrig ens de skulle komma till Sverige och spela. Iron & wine heter bandet. Guldkornet heter Trapeze Swinger, men även He Lays In The Reins är fenomenalt bra. Det är den typen av musik som man kan ha på medan man ligger och vilar, och drömmer sig bort. Bra tänkarmusik. Man får riktiga myskänslor. Min winamp kommer iallafall nöta den musiken idag.


Kommentarer
Postat av: hmmm

försökte ladda hem dem.. men guess what. dom fanns inte på piratebay! :O

2008-07-17 @ 01:07:23
Postat av: E-S

Inte det? De är kanske inte största bandet i världen, men de borde finnas där tycker jag. Jag hittade dem ju på limewire, dah.. :P

2008-07-17 @ 20:25:25
Postat av: Chrill

Kan inte säga annat än:

Du har BRA musiksmak!! =)

2008-08-09 @ 01:02:44
URL: http://thachrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0