Bara 2 dagar kvar

Tio arbetsdagar på elva dagar - jag trodde jag skulle få men för livet, men här sitter jag alltså, livs levande och gråter inte ens av förtvivlan. Jag mår faktiskt ganska bra. En enda ledig dag mitt i var allt jag behövde för att orka vidare. Jag kanske kan klara av några årtionden i arbetslivet trots allt. Phew.

Jag konstaterar: den här sommaren är nog den sämsta på åtminstone 10 år och inte bara på grund av vädret, kan jag tala om. Jag befinner mig i en håla utan nån att leka med. Jag gillar verkligen min arbetsgrupp, men det finns 3 personer i min ålder där varav 1 skulle jag kunna tänka mig umgås med på fritiden..fast hon bor inte ens i den här hålan. Hon bor i en über-minimal håla utanför den här hålan. Jaja, min poäng är att min bästa vän fortfarande heter Gregory House. Fast han är en idiot. Men hur kräsen var jag nu igen.

Det är ännu mer irriterande att jag befinner mig här när kompisar i Umeå ringer fulla och glada och undrar varför inte jag är med och festar. Ja varför är jag inte det?? Försöker förklara, men jag hör på dom att det inte riktigt går hem. För att det inte finns nån vettig förklaring. Men äsch, jag åker tillbaks den 12:e augusti. Ja just det, om jag har nånstans att bo. Crap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0