Wohoo, här ska spinnas!

image10
Nåja, de här prylarna kan jag ju bara drömma om tills vidare, men spinningen gick iallafall bra kan jag avslöja! Hade verkligen inga förväntningar och trodde jag skulle få gå därifrån efter 10 minuter med skamset hängande huvud.. men icke, jag orkade hela passet! Stod och cyklade alla gånger man skulle det, tog det dock lite lugnt med motståndet idag eftersom jag vet att mina benmuskler inte är mycket att hänga i julgranen. Huvudsaken jag tog mig igenom passet, kände jag. Svettades som en tok och min kondition fick en utmaning och det var ju själva poängen med träningen. Så det blir lätt fler gånger!

Jag har faktiimage11skt inte hunnit mycket mer än att träna idag, men det har jag knappast ångest för iallafall :P
Åt just en gottigott-lunch, omelett med kräftstjärtar, champinjoner, paprika, lättkesella med sallad, tomat och broccoli till det. Mums! Nu är det dags att hoppa in i duschen och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra av dagen. Kanske läsa lite i min bok, brodera, eller bara ligga framför tvn och njuta av ledigheten. Inget av det vore särskilt dumt ;)

Ha en bra dag govänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0