Snöstorm


Förutom att jag fortfarande är förbannad på min dator och viruset så fick jag en ny anledning att bli irriterad när jag vaknade imorse - det fullkomligen stormade ute. Gick ut på min vanliga promenad och det gick bra, förutom när jag gick på särskilt öppna ytor, ajaj. Men nu ska jag snart till skolan och jag kan tänka mig att jag kommer se ut som en dränkt katt när jag kommer fram, med schyssta svarta fläckar från sminket över hela ansiktet. Suck. Men måste man så måste man.

Idag är det skola mellan 9-12 och i eftermiddag är det bodypump. Får se om jag ids gå hem emellan, inte direkt så man längtar till att gå ut i det här vädret. Får se hur det blir!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0