Ny dag

image2Här är tröjan jag beställde på la redoute idag, kunde inte låta bli. Den kanske inte är high fashion eller läcker på nåt sätt, men jag tyckte den såg mysig ut och jag gillar kombinationen mellan smala och breda ränder!
Idag har varit en bra dag så långt, med stavgång innan frukost, lite softande under förmiddan och jag har äntligen läst ut boken som jag fått dras med i snart 2 veckor. Låter kanske konstigt att jag läser en bok jag inte gillar, men fick den av min syster när jag fyllde 20 och kände att jag ville läsa den. Skönt att den äntligen tog slut iallafall. Om ni vill genomlida samma  bok som jag så heter den På drift, skriven av Jack Kerouac.

Nu är det dags att dra till skolan och göra det sista på rapporten, men usch, jag vill verkligen inte! Sen är det träning, stepmuskel, kl 17. Återkommer senare. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0