Måndag


Suck. Har ingen lust alls att ta tag i mitt liv, men jag måste. Upp halv sex, ut och gå i kylan, men min belöning blev förstås frukosten. Idag blev det 2 dl lättyoghurt, ett hackat päron, ½ dl ekologisk müsli, linfrön, blåbärspulver, kanel och ingefära. En halva av mitt nybakade brytbröd med lite minikeso och en tomatskiva på. Kaffe och en multivitamin brustablett till. Tänk om jag ändå fick dra ut på min frukost i flera timmar, så mycket älskar jag den!

Men nu ska jag packa mina träningskläder för bodypumpen i eftermiddag, packa ner lunchlåda och mellanmål, skolböcker och anteckningar.. kommer sitta hela dagen i skolan och nöta på det här caset vi fått i uppgift att lösa. Blä. Men det måste göras, ack och ve. Vi får väl se om jag överlever dagen. Hoppas ni gör det iallafall !

Kommentarer
Postat av: mathias

hej hej gumman, du skriver fint.. hoppas allt är bra med dig. kram

2008-01-28 @ 11:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0