Helt slut


Hujeda mig. Har inte varit så här trött på länge. Det är inte vanlig trötthet, som i "gääääsp, jag vill sova". Jag sov faktiskt nio timmar natten till idag, hrm. Nej det är en annan slags trötthet. Trött i kroppen (bodypump igår) och nu är jag helt trött i huvudet också (6 timmars grupparbete i skolan). Ingen träning blev det idag då jag måste vila benen, så jag tar det imorron istället. Just nu sitter jag bara och stirrar helt dumt framför mig och har ingen aning om vad jag tänker på. Jag tror faktiskt inte jag tänker på nåt. Jag orkar helt enkelt inte.

En besvikelse idag också. Tröjan jag beställt från la redoute kom, hämtade ut den nyss. Men. Den såg trevlig ut på bilden, och faktiskt ganska fin i verkligheten också.. men den passade inte på mig iallafall, oturligt nog. Bara att skicka tillbaka. Den hade förvisso kostat 320 kr så det kanske är lika bra det! E-S blev plötsligt inte lika fattig som beräknat denna månad.

image44

Åt en omega 3-macka även idag och försökte mig på att fota den, men då bilderna blev riktigt dåliga igen så får jag börja skylla på kameran, för så dålig på att fota kan jag helt enkelt inte vara. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0