Gomorron!

image13

Dagen började bra med att jag vaknade kvart i 6. Kollade temperaturen på nätet, 0,3 plusgrader. Perfekt. Kollar ut, det snöar lite. Ingen fara. På med träningskläder, mp3-spelaren igång, stavarna i nävarna och så ut. Så här ser i princip varje morron ut för mig, bortsett från onsdag som är min träningsfria dag. Idag var det extra tungt, dels för att jag tränade spinning igår antar jag men mest var det för att snömodden halvfrusit och jag fick kämpa lite extra för att ta mig fram. Gropigt och ojämnt överallt. Men gick min vanliga runda och fick sen avnjuta min underbara
frukost.

Vet inte riktigt vad som händer under dagen, men jag vet jag borde göra... städa. Huga. Vill verkligen inte, men jag har dragit ut på det så länge, inte orkat, haft bättre saker för mig osv. Kanske dags att ta tag i det nu då, när jag ändå faktiskt inte har nåt bättre för mig.

image14 image15



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0