Gah!


Kollade temperaturen som vanligt innan jag skulle ut imorse och det var nästan - 10 :S Egentligen är det skrattretande att jag tycker det är kallt, jag har ju varit med om mycket värre. Fast det är ju det där med vanan. Och den har väl ingen fått denna vinter? Hur som helst så är det iallafall än värre att gå ut och gå med stavar när det är så här kallt. Fingrarna blir iskalla på nolltid och jag är ganska säker på att det kvittar vilka vantar man har på sig. Idag fick jag stanna och värma händerna i två omgångar, annars hade de väl trillat av.

Aaanyway. Jag överlevde, som vanligt. Har duschat och ätit frukost, mumsmums. Nu tänkte jag diska undan lite, fixa lunchlådan och sen bara ta det lite lugnt, om det hinns, innan jag måste spatsera iväg till skolan. Idag borde vi bli klara med både rapport och presentation inför måndagen. Hoppas! Isåfall kan vi alla ta helg idag och det vore inte alltför dumt. I eftermiddag blir det bodypump och sen.. ja, inte vet jag. Kanske hårfärgning? Och denna gång går jag tillbaka till färgen som egentligen är jag... rött! Min tanke är att mitt hår ska bli ungefär som färgen på bilden här under, men man vet aldrig förrän färgningen är klar.. ska göra mitt bästa för att fixa bildbevis så ni får se hur det
blev!image50

Kommentarer
Postat av: jocke

spännande =)

2008-01-31 @ 16:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0