Frusen och trött


Just kommit hem och är lite lagom frusen, trött och grinig. Dålig middag idag och det märks direkt. Har iallafall hjälpt en kompis paketera lite saker och det gjorde mig en aningens rikare :)
Handbollen idag var grym, heja Sverige! Har verkligen underskattat dem! Imorron gäller det, mot Tyskland. Jag kommer vara bänkad iallafall.
Imorron sätter träningen igång som vanligt också. Har haft känslan av nånting som saknas hela dan, så det blir grymt att träna igen. Jobbigt att det blivit så kallt bara, med tanke på mina stavgångspromenader.

Virus har jag fått på datorn med, fast det var väl bara en tidsfråga då mitt virusprogram gått ut och jag orkade aldrig fixa ett nytt. Skyll mig själv. Men det är drygt ändå.. det nya virusprogrammet har inte scannat klart datorn ÄN och jag satte igång det vid 12. Frivillig dataexpert sökes ivrigt. Kan hända att jag bjuder på middag om jag får hjälp med detta, och jag är bra på att laga mat ;)  Haha.. ja, annars kan jag ju alltid hoppas att det löser sig av sig själv. Troligt.

Nä, god kväll på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0