Färdigpumpat

image28

Detta är bodypump, för er som inte visste. Styrketräning i grupp, vilket är perfekt för mig som för det mesta känner mig alldeles vilsen på gymmet och speciellt på Iksu:s gym som är ganska stort. Nu kör jag detta pass två gånger i veckan och det borde väl fixa till mina förtvinade muskler något. Ökade faktiskt på tyngderna idag!

För övrigt så var jag fullt allvarlig med det jag sa om att jag söker en dataexpert som fixar min dator. Och lika allvarlig med att jag bjuder, vem som än kan tänkas hjälpa mig, på middag. Jo, det kan hända att jag är lite desperat. Jag har gett upp hoppet om att jag själv ska lära mig något om datorer vid det här laget. Det kommer inte att hända. Datorer är onda ting som skapats för att göra mitt liv ännu lite jobbigare. Så nu vet ni hur det ligger till.

Nu sätter snart handbollen igång. Sverige - Tyskland. För tre dagar sen hade jag sagt att Sverige har inte en chans, de blir mosade. Idag säger jag: detta kan sluta precis hur som helst. Jag hoppas förstås att de vinner, men så pass höga förhoppningar är det alldeles för tidigt för att ha. Men håll tummarna för bövelen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0