Äntligen lugn och ro



Jag är så trött och slut så jag vet inte vad. Börjar inse så smått att jag kanske borde lugna ner mig lite vad det gäller träningen. Har ingen ork över till annat. Eller ja. Handbollen ikväll orkar jag lätt med, behöver ju bara ligga i soffan och titta på när handbollsspelarna springer omkring :P  Har dock lite ångest över att jag inte fått boken till nya kursen än, har ingen chans att läsa på tills föreläsningarna och har redan kommit efter, vilket är surt. Men en glad nyhet är iallafall att pengarna kommer imorron, äntligen! Till helgen blir det att fara och storhandla :D

Nepp, nu blir det duschen och sen tv-soffan. Nu ska mina stackars ben äntligen få vila. Ha en bra kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0