Ursäkta men...

image80


...damn vad jag är bra! Utan att överdriva så var den här middagen det godaste jag ätit på flera månader. Jag fick till och med stanna upp i läsandet (jag läser alltid när jag äter) flera gånger för att riktigt njuta till fullo. MUMS! Detta gör jag lätt fler gånger.

I övrigt så kan jag säga att jag och min grupp är klara med case 2 så vi är lediga imorron. Eller ja, för den som inte är så intresserad över att kasta sig över tentaplugget dvs... vilket inte jag är. Jag kommer att utnyttja detta genom att få träningen överstökad tidigare imorron, kanske åka in till stan och kika på broddar. Jag har insett att jag måste ha såna om jag ska kunna fortsätta med mina morronpromenader framöver, med det här eländiga vädret. Dessutom, på torsdag kväll kommer min söta mamma hit och hälsar på. Vi ska bara mysa, inte göra nåt särskilt. Kanske skulle jag färga hennes hår iallafall, hon har dragit ut på det i över ett halvår! Ojoj, det ska vi nog fixa mammsen. Hur som helst så ska det bli kul. Nu ska jag bara softa. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0