Ugh

Snacka om trött idag. Var knappt att jag orkade släpa mig iväg på bodypumpen, men på nåt sätt tog jag mig ändå dit. Alla hjärtans dag har inte direkt märkts av, förutom kanske att det var ovanligt många par och handlade tillsammans på Ica nu när jag var dit. Eller så var det som vanligt, bara det att jag inte reflekterar över sånt annars. Hur som helst så har jag inte känt nån direkt avundsjuka på alla kärleksfulla par alls, för jag tror jag för första gången i mitt liv är tillfreds med att vara singel. Det är så härligt att inse det, helt underbart! När man liks har den tiden i sitt liv då man kan njuta av att vara själv, göra vad man vill och när man vill - ska man då gå omkring och tänka på killar hela tiden? Nej vet ni vad. Killar är en tillräckligt stor del av mitt liv, jag kan leva några månader utan att ödsla energi på dem.

Så vad gör man då, när man får all tid för sig själv? Ja, det finns mkt jag skulle vilja göra, men som så ofta annars så sätter ju ekonomin vissa gränser.. trist, men bara att göra det bästa av situationen. Imorron är jag ledig så ikväll ska jag först duscha och hoppa i mina myskläder. Sen kanske ta och börja läsa en ny bok, var ett tag sen nu. Har "En långvarig förlovning" i bokhyllan, någon som vet om den är bra? Ja, och sen får jag väl erkänna att jag ska se på "Du är vad du äter", att döma av reklamen är det om två personer som det gått riktigt illa för. Jag vill se hur de kommer på fötter igen och tar sig ur eländet, det är ju det bästa med programmet, man vet att det kommer gå bra i slutet. Hrm, förutom kanske när Bert var med, men han blev ju ändå av med 5 kilo i slutändan. Nä, nu kallar duschen och en skön kväll. Hoppas eran kväll blir kanon, hur ni än väljer att spendera den!

image86

Bert Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0