Tillbaks till vardan

Och skönt ska det bli. Att vara nykter igår var inte alls nåt problem, en del visste nog inte ens om att det bara var mineralvatten i mina drinkar.. i slutet hade festen helt förflyttat sig till köket medan jag och en nära vän satt i vardagsrummet. Hela gårkvällen var så värd, just för att jag fick träffa min fina N, som det känts som att jag tappat kontakten med sen vi började med företagsekonomin. Hon och jag hade jättetrevligt igår, gick igenom allt som hänt den senaste tiden och pratade en massa strunt som vanligt. Det slutade iallafall med att hon och jag gick ut på nh, en nation på campus som är helt ok. Tyvärr så började jag bli rätt så trött när klockan närmade sig ett, så jag gick hem. Men ändå helt ok för att vara första utekvällen på två månader!

image111

Jag måste ju bara berätta. Detta är min låtsaskärlek i verkligheten, men i natt var han min riktiga kärlek - i drömmen. Haha, höll på att trilla ur sängen när jag vaknade, verkligen jättekul! Drömde att vi blev tillsammans, jag och Björn. Han är verkligen för go den killen, men sån tur skulle jag aldrig ha :P Detta tycker jag bekräftar att jag inte är särskilt intresserad av någon just nu, då skulle jag väl drömma om den personen och inte om någon som är helt utom räckhåll (alltså helt ofarligt).. eller? Nåja. Alltid trevligt att få mysa med Björn, även om det inte var på riktigt ;)

Vilken skön söndag förresten. Klev upp 10, vilket är typ som att kliva upp kl 16 för andra gissar jag, haha. Eftersom det är helt träningsfri dag idag så tänkte jag att jag skulle få sova lite längre, då jag dessutom somnade nån gång vid 2-3 inatt. Men nu är jag igång igen, vet inte riktigt vad jag ska göra av dagen. Ligga framför tvn kanske? Låter som en plan. Många bra repriser idag :P Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad härligt att du hade en trevlig kväll igår, för visst är inte alkohol ett måste? Kram!

2008-02-24 @ 14:11:01
URL: http://rockandrose.webblogg.se
Postat av: E-S

Absolut inte! Man kan vara nykter och ha kul, även bland onyktra människor. De flesta skulle dock inte våga tro på det, misstänker jag...vilket är synd. Fler borde vara nyktra ute mycket oftare :) Kram på dig!

2008-02-24 @ 15:56:34
URL: http://thecrazybeautiful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0