Tiden bara går och går

image76
Det märks när man har en del att göra. Eller ja, det är nog så att jag ser till att jag har en del att göra. Träningen började kl 16 och först nu, 2,5 timmar senare har jag ätit middag, vilken jag lagar direkt då jag kommer hem. Så nu har jag ungefär 2,5 timmar kvar att göra nåt av... vilket jag kan avslöja att jag aldrig gör. Jag gör mest ovettiga saker på nätet, bortsett från bloggandet förstås, det är ju viktiga saker. Jag tror jag är för stressad för att kunna ta det lugnt, om man nu kan vara det. Jag skulle vilja kunna läsa en bok eller brodera, men jag tror inte jag klarar av att koncentrera
mig. Typiskt.

Kändes riktigt drygt att jag skulle träna bodypump idag och hade en obehaglig gruvsam känsla inför passet hela dagen - tills jag kom dit. Då var det inga som helst problem och det gick faktiskt till och med lite för lätt. Kanske dags att bryta den magiska gränsen snart, dvs, plocka fram 5-kilos vikterna ("ooooooooohhh" i kulisserna). Ja, vem vet, det kanske blir på torsdag. Imorron ska jag egentligen inte träna, men får se. Känner jag mig pigg så kanske jag drar ett konditionspass, men jag vet inte vad än. Det ska det kluras på ikväll. Men usch och fy för måndagar. Tur att denna snart är över. Ha en så odryg kväll som möjligt. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0