Tentafest!

image108

Lyckad eller misslyckad tenta, festas ska det visst och tanken var först att jag inte skulle ut alls, var inte direkt på det humöret tidigare. Men hör och häpna, det är dags för E-S första utekväll i år, det ni! Blir dock alkoholfritt, men min stora passion är att dansa, inte att kräla omkring på golvet och undra varför jag bara har en sko på mig. Däremot inte sagt att jag inte kommer klä upp mig, för det är det absolut bästa jag vet. Ikväll blir det mina bik-bok jeans och en svart tunika-aktig top jag köpte på MQ till nyårsafton. Sminket kommer gå i rosa och glitter, och jag funderar faktiskt på att ta mina grå skor med klackar, även om det inte riktigt är väder för det... men vi tjejer är väl kända för att lida pin för att vara fin? Kanske kan prova det en gång jag med (snowjoggings är kanske inte så hett kombinerat med resten heller).

Ska ni på Corona ikväll? Då kan det hända att vi ses på dansgolvet, för där kommer jag mest troligt bosätta mig :-D Ha en kanonkväll, det hoppas jag verkligen att jag får!



Kommentarer
Postat av: Elli

Jag saknar våra fester! Förfest hemma hos mig mitt i stan i Luleå och sedan utgång... Tänk så skoj vi hade :)

2008-02-23 @ 23:30:26
URL: http://snigel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0