Som väntat

Jodå, visst blir det omtenta. Jag är inte arg, besviken eller ledsen, för jag visste att det skulle gå precis så här. Kunde svara ganska bra på en fråga, en annan gissade jag mig till svaret på och resten lämnade jag blankt.. precis ungefär som det såg ut i mitt huvud under tentan. Hade säkert kunnat skriva lite mer än vad jag gjorde, men det stod alldeles stilla. Jaja... nu har jag en månad på mig att plugga till omtentan.

Ikväll blir det en riktigt lugn kväll. Har ätit god middag i form av laxfilé som jag penslat med en blandning av soja, honung och sambal oelek, toppad med sesamfrön. Till det, ugnsbakade bitar av sötpotatis, palsternacka och rödlök. Grönsallad med tomat till + en egen sås gjort på lätt kesella och minikeso. Behöver nog inte ens säga att det blev fruktansvärt gott!

Kvällen hade jag tänkt spendera med en tjejkompis, vi pratade om att se på film och bara slöa, vilket låter som en alldeles utmärkt plan tycker jag. Träningsfri dag och allt, då måste man ju passa på ;)
Hoppas alla ni andra får en riktigt skön kväll !

image104

Fredagsgott kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0