Solen skiner

Äntligen! Satt faktiskt en stund på balkongen under en filt och insöp solskenet allt jag kunde. Synd att det stormar ute, annars hade jag kunnat sitta i flera timmar. Jag har faktiskt varit riktigt duktig idag (hittills iallafall). Har dammsugit alla vrår i rummet, dammtorkat, möblerat om, bytt sängkläder, vikt tvätten och dessutom dammsugit både hall och kök. Jag hade en hel koloni med dammråttor kan jag tala om.. måste verkligen städa oftare.

Ja, det var vad jag hunnit med, det och att äta lunch som idag var rester av tonfiskgratängen jag gjorde i söndags. Senare idag ska jag göra en lite större sats av fisk i folie med currysmör . Har aldrig gjort just efter detta recept tidigare, men jag vet att currysmör och fisk är väldigt bra kompisar. Till det blir det nog röd quinoa och grönsallad. Jag är dock lite skeptisk till att fisken verkligen ska vara i ugnen i 40 minuter men det får jag se då. Oh, nu fick jag precis en avi på posten, mina kläder från ellos har kommit! Måste gå och hämta genast. Bilder kommer kanske sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0