Skönt med fredag

Även om jag har tenta idag så är det skönt att det är fredag. Jag är helt slut i både kropp och själ så det ska bli skönt med lite vila. Jag trodde jag skulle få halka omkring idag på gångvägarna, men det var inte alls halkigt och på sina ställen hade dessutom isen smält bort helt = asfalt. Så en helt ok morronpromenad. Nu är det dags för dusch, lämpliga tentakläder och sen gå till skolan för att gå igenom tentan med några klasskompisar.

Min katt Diego tycker för övrigt inte om mig just nu. Han måste få örondroppar morron och kväll och det är inte alls trevligt för en liten katt. Får inte ens ta i honom efteråt, han bara springer iväg. Suck. Nu får jag alltså inte ens kramas med min katt. Vem ska jag krama då?

Kommentarer
Postat av: L

Ha en fin fredag!

2008-02-22 @ 08:51:30
URL: http://rockandroses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0