Skön promenad

image112

Passade på att ta en bild när jag var ute och promenerade. Det här är precis innan man kommer in till strömpilsområdet, där Ica Maxi, Elgiganten, H&M och såna butiker ligger. Egentligen hade jag inget ärende dit, men bara för att ha nån destination. Blev ett paket sojamjölk, 2-liters plastpåsar och tuggummi på Maxi, för den som ivrigt sitter och antecknar. Sen var jag och provade lite kläder på Vero Moda. En sak som är sjukt jobbig är att jag ligger precis mittemellan strl 34 och 36, vilket då gör att jag inte ser riktigt bra ut i någon av storlekarna. Frågan som jag ställer då, och jag vill gärna ha åsikter om detta, är: kan jag köpa ett par byxor i strl 34, då jag ska ner två kilo till, eller är det bara dumt? För saken är den att byxorna är grymt snygga, och satt jättesnyggt (bortsett från lilla magen då..) och jag vill så gärna ha dem. Men ja, jag kan inte bestämma mig. Därför vill jag gärna veta vad ni tycker!

Nu ska jag ta och ägna mig åt middagen/storkoket som jag ska göra idag, curryfisk. Återkommer senare med receptlänk och kanske till och med en bild. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0