Skön dag

På mer än ett sätt. Skönt väder ute, kunde riktigt njuta av promenaden imorse. Om två timmar ska jag köra spinning, så jag blir härligt svettig :P På eftermiddan ska jag bjuda en vän på hembakad semla, då vi snackade om att vi skulle äta semla tillsammans för en månad sen, och jag är inte den som bara snackar inte! Så färdiga semmelbullar har jag, nu ska jag bara göra fyllningen och strax innan servering toppa dem med grädde och florsocker. Mums! Har nog inte ätit en semla på..eh..3 år? Nånting sånt. Så jag får hoppas att det är värt det..! Tar bild på en av semlorna sen så får ni se hur de blev.

Ja, det var eftermiddan det. Till kvällen ska jag knata över till en klasskompis och bara slappa och se film. Det var det längesen jag gjorde så det ska bli mys. Var visst en del jag skulle göra idag. Blir det ändringar så lovar jag att blogga om det :P Ha en kanonbra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0