Seg morron


Usch, idag var det inte roligt att gå ut och gå. Det var bra väder och så, men jag hade inte riktigt viljan. Fast jag tog mig iväg ändå såklart. Går alltid bättre då jag gått en stund. Frukost idag blev gröt gjord på blandgryn/havrekli, en upphackad färsk dadel, linfrön, havtornspulver och kanel + lättmjölk. Till det en skiva av brödet jag bakade i söndags (kanongott förresten!) med lite makrill i tomatsås och 2 gurkskivor på. Kaffe och en multivitamin-brustablett.  Jag har sagt det förut, men frukosten är verkligen det bästa jag vet. Heligt. Det är min egen tid på dagen, då jag får vara helt ifred och bara njuta av stunden. Love it.

image68

Tog mig faktiskt iväg till min klasskompis igår och det var riktigt trevligt, även om jag inte stannade så länge. Då alla varit splittrade i veckan pga grupparbete så var det lite av en återträff igår, många från klassen var där. Kvällens höjdpunkt var iallafall singstar, som är riktigt skoj. När jag väl kommit igång med det så har jag svårt att lägga ner, fast det är alltid svårare när man druckit. Vilket jag inte hade, så jag lyckades lägga ner i tid som tur var. Fick också veta att tre personer ur andra klasser på restauranghögskolan ska flytta till samma gata som jag. Efter ett tag insåg vi att det var på samma nummer till och med, vilket sammanträffande! Fast det var ju inte allt, de ska tydligen dessutom bo i lägenheten mittemot :-O 
Helt galet, men det blir nog grymt. Mycket fester i huset blir det då iallafall ! Nepp, nu väntar dusch och lite välförtjänt slöande här på förmiddan. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: jocke

hahahah då får du göra comeback då, eller rättare sagt det blir nog svårt att inte göra det!

2008-02-05 @ 15:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0