Så typiskt

Ja, ni vet ju hur nervös jag var inför dagens presentation. Tjugo minuter innan jag skulle gå till skolan hör den andra tjejen i gruppen av sig och säger att hon är sjuk och kan inte komma. Gah! Jag stressade upp mig och fick lite ont i magen. Killarna i gruppen fattade inte vad det var för fel på mig, de verkade ta det hela med ro. Det gjorde de nog alldeles rätt i. Jag stressar upp mig alldeles för lätt. Nåja. Presentationen gick faktiskt bättre än väntat, gjorde inte bort mig alldeles. Nu var det över. Imorron börjar vi med nästa case. Ingen vila.

Det elakaste, måste jag bara få säga, var att våran handledare sa att nu får vi välja grupperna själva (aha, hann jag tänka, då kan vi ju behålla våran grupp!).. men ni får bara vara tre st. Det var ju inte snällt? De flesta grupperna var 4 st, så vill man fortsätta i typ samma grupp så måste en bort. Och då blir det ju ändå inte samma sak. Vette tusan hur jag ska göra. Lär ju bli totalt kaos imorron när alla ska välja ny grupp.

Hur som helst. Bodypumpen gick sådär idag, hade verkligen inte ökat nåt i styrka, snarare tappat litegrann på vissa områden. Jag har helt värdelös styrka i bröstmusklerna, där kommer jag nog aldrig att öka. Jaja. Hade väl inte tänkt bli biff iallafall :P Har nyligt avnjutit en omelett med räkor, stekta grönsaker och grönsallad så nu ska jag hoppa in i duschen och sen kanske det blir att säga hej till några kompisar. Återstår att se om jag orkar. Förresten, visste ni att melodifestivalen börjar på lördag? Let's dance och melodifestival på samma helg, det blir rena rama julafton för E-S i 5 veckor. Sweeeet. Nå..ta det lugnt ikväll, det ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0