Onödigt

Jag var helt säker på att vi började kl nio idag, som vanligt. Tittade som snabbast på schemat och ser att vi börjar kl tio. Hade kunnat sova en timme till alltså. Ja, jag blev lite tjurig. Idag börjar iallafall en ny del på kursen, en del som jag absolut inte ser fram emot - organisation. Jag blir tvingad att kväva en gäspning bara av att höra namnet på den. Och med denna del av kursen kommer även mer grupparbete, som jag ju är förtjust i. Det är dock inte tillräckligt plågsamt, så därför har de även satt en tentamen redan den andra veckan. Tack. Det ska nog kunna ge mig ett magsår eller två.

Idag har jag föreläsningar till kl 15, vilket känns som en otrolig evighet. Så går det när man är bortskämd med ett pass per dag. Kl 16 är det iallafall bodypump som vanligt, plus 15 minuter intervall-löpning. Efter helgens bravader är det viktigt att jag kommer på träningsfötter igen, och ordentligt. Mitt mål är inte långt borta nu, pepp, pepp. Näe, om man skulle ta och packa träningskläderna. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0