Morronhumör

Nån annan än jag som har ett uselt sådant? Önskar verkligen att jag inte hade det. Eller att jag bodde själv så andra inte påverkas av det. Tror dock det ligger i släkten. Min syster var nog ännu värre än jag, det gick inte ens att prata med henne. Så jag är kanske inte värst? Morronens positiva tanke.

Idag ska jag iväg till bibblo och sätta mig vid nåt litet bord alldeles för mig själv. Det kan låta konstigt men jag har faktiskt sett fram emot att få göra det. Hittills har vi ju bara haft grupparbeten. Nu får vi äntligen plugga på egen hand och nu får jag se om det är så roligt som jag trott. Kanske är det för att det är en bild man har av studenter, att de sitter och gräver ner sig i böcker på biblioteken, som gjort att jag velat göra det själv? En inte helt otänkbar teori. Fast det kommer inte direkt bli något hallelujah-moment. Är det nåt jag redan vet så är det att jag är värdelös på att plugga och på att koncentrera mig. Nåja, om det var en bra upplevelse eller inte får jag rapportera om senare idag. Nu måste jag duscha och klä mig så jag tar mig iväg nån gång. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0