Mätt

Ojoj, vilken middag det blev. Egentligen inte så mycket, men jag hade guacamole till och det är ju väldigt mättande i sig. Iallafall så åt jag en vegetarisk biff (hälsans kök),  kokt sötpotatis, morot och palsternacka, 1 portion guacamole och lite grönsallad med tomat. Kändes inte som nån överkulinarisk rätt direkt så jag tog ingen bild denna gång. Men gott var det och nu lär jag stinka vitlök i minst två dagar, men det får det vara värt.

Som sagt så är det ingen träning idag men när jag är så här mätt i magen känns det motiverat att kanske gå på en promenad lite senare. Får se hur jag gör. Plugget på bibblo då. Ja, jag var ju ganska taggad när jag kom dit, men tappade modet ju längre jag sökte efter en plats att sitta på. Det fanns inte ett enda litet bord ledigt, det var verkligen upptaget överallt. Till slut fick jag så lov att gå och sätta mig i en av de tysta salarna, men det gick helt ok faktiskt. Dels för att jag hade min mp3-spelare, men sen så var det inte direkt tyst därinne. Tur att iallafall inte jag måste ha knäpptyst. Synd för dem som verkligen måste det.

Ja, får se när jag känner att jag vilat min trötta hjärna tillräckligt för att orka ta tag i tentaplugget igen. Effektiv tid idag blev nog inte mer än 4 timmar, men det var tydligen alldeles nog för att jag skulle tappa fokus totalt. Bara att gå hem alltså. Men snart är det alltså dags igen, bara att gnugga geni?knölarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0