Lördag

Ja, igår var det lyxkväll men idag fortsätter allvaret och ännu en vecka med vanlig och hälsosam mat. Måste ju hålla ångan uppe nu när det gått så bra för mig! Dagens morronpromenad gick finfint, men tyvärr verkar det bli varmt i dagarna så jag kan nog vänta mig halka framöver..typiskt. Var köper man broddar, vet någon?

Kl 11 idag är det spinning som gäller och i eftermiddag åker jag buss ut till hörnefors. Måste uppdatera mig lite om vilka som ska vara med i melodifestivalen ikväll, lite koll måste jag ju ha. Annars händer väl inte så mycket spännande idag. Får se om jag återkommer med ett inlägg efter spinning och lunch. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt med spinning!

2008-02-09 @ 08:23:06
URL: http://anina.blogg.se
Postat av: E-S

Faktiskt! Har inte kört mer än 4 gånger tror jag, men det blir lätt två gånger i veckan nu :)

2008-02-09 @ 08:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0