I väntan på resultatet..

..av let's dance så tänkte jag blogga en snabbis. Har varit en ok dag, mammsen och jag har pratat om en massa saker. Fikat på stan blev en lunch istället på en salladsbar, vegetarisk sallad med mozzarella och soltorkad tomat, men nån höjdare var det tyvärr inte. Middagen blev klart bättre, en slags quornwok som var kryddig och god. Var på väg att ta en bild på den men just då tog batteriet till kameran slut, typiskt!

Iallafall så har jag inte varit så uppåt idag tyvärr, mycket i tankarna just nu. Och så ikväll när jag var på Ica så mötte jag någon som verkligen gjorde min kväll. Allt dåligt förintades på 5 sekunder och jag känner bara ett pirr i hela kroppen. Älskar verkligen den känslan! Är otroligt glad att jag fick en sån längtan efter blåbärs-ramlösa :P Om det stannar vid ett pirr eller inte återstår att se.. men just ikväll var det precis vad jag behövde. Nu ska jag återgå till soffan och se på Hjälp. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0