Hoppsan

Jag hann visst inte ens blogga imorse. Jag klev upp en halvtimme senare idag, för så trött var jag igår så jag tog det beslutet. Och tydligen behövdes det eftersom jag vaknade av väckaren. Jag som inte ens tränade igår, hmm. Men idag är jag desto piggare och kl 16 är det dags för spinning igen, det ska bli kul! Orkar mer nu och då blir det förstås roligare.

Det har tydligen kommit lite kläder från la redoute idag, ska hämta ut det på väg till träningen. Blir nog att skicka tillbaka dock, då jag har lite ont om pengar nu. Jag har ju bara mig själv att skylla så jag klagar absolut inte, bara konstaterar. Näe, nu ska jag fixa lite kaffe tror jag och sen ska jag raka benen.. tänk vad man måste utstå bara för att man köper trekvarts-träningsbyxor :P See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0