Goddag

Såja, då har jag varit på föreläsningar, pratat med en person vilket gjorde mig väldigt glad, sprungit 8 km på löpbandet och ätit middag. Nu ska jag snart dricka en kopp kaffe och resten av kvällen kommer gå i slöhetens tecken då jag ska se både men in trees och greys anatomy. Imorron har jag inga föreläsningar och det ska bli riktigt skönt med hemmaplugg.

Glömde ju berätta om gårdagens storhandlande. Var på en stormarknad och handlade massor med mat. Verkligen massor. Kalkonbröst, kycklingfilé, räkor, kräftstjärtar, laxfilé, quornbitar, frysta bär, halloumiost, keso, avokadoolja och en massa grönsaker. Det  var inte roligt vid kassan sen och det var rätt drygt att pussla in sakerna väl hemma, men sen var jag rätt nöjd över at ha en fylld kyl och frys. Idag blev det kycklingwok med bulgur till middag, bild kommer senare när datorn fungerar bättre (om den nånsin gör det). Dags för kaffe!


Kommentarer
Postat av: Johan

Haha jag var tvungen att gå förbi ica på väg hem idag trots storhandlingen igår :)

2008-02-27 @ 21:53:25
Postat av: E-S

Haha, härligt. Vad hade du glömt? :P

2008-02-28 @ 08:50:32
URL: http://thecrazybeautiful.blogg.se
Postat av: Johan

Det viktigaste av allt, mjukbröd :)

2008-02-28 @ 16:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0