Fredag morgon

Det blev en lite kortare promenad idag, knappt 40 minuter. Jag var så sjukt hungrig redan innan jag skulle gå ut så jag klarade faktiskt inte av att gå min vanliga runda. Nu har jag ätit en underbar frukost som idag bestod av lättyoghurt, hackat äpple, ekologisk müsli, en liten bulle av mitt hembakta brytbröd med minikeso, makrill och gurka på. Kaffe och multivitamin-brustablett till det som vanligt. Åååh vad jag njöt! Och mätt och belåten är jag också.

Nu ska jag ligga här på min säng ett tag och bara mysa, innan det blir dusch och sen iväg för att möta mammsen på tågstationen. Har dock inga pengar till buss så jag får gå in.. men det ska förhoppningsvis gå bra, bara det inte blåser för mkt. Sen skulle vi iallafall fika på stan, jag och min mamma. Gillar att fika på stan, det är så mysigt. Även om det bara blir en kaffe så får man kura ihop sig vid ett litet bord, prata om allt och ingenting och se på folk omkring en som också sitter där och myser. Det blir nog bra. Funderar på om det blir Waynes Coffee, har alltid gillat det fiket, de har grymt kaffe. Vad som helst blir nog bra annars. Ser verkligen fram emot att träffa mamma. Även om vi inte alltid drar jämnt så har vi ibland väldigt trevligt tillsammans. Vi får väl se hur det går. Ikväll ska vi iallafall se på Let's dance och imorgon melodifestivalen förstås. Vad ska ni göra i helgen? Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0