Ett sista

Skriver en snabbis innan jag drar iväg till Skellefteå. Dagen har varit sådär så långt. Det var snorkallt imorse (-13) så jag fick ta av stavarna halva vägen faktiskt, annars hade jag inte haft några händer kvar nu. Måste verkligen fixa bättre vantar.. men det får bli till nästa vinter det. Hade iallafall lyckats föra över lite nya låtar till min mp3-spelare, det behövdes lite nytt och fräscht kan man lugnt säga. Fråga mig inte hur jag lyckades bara, min dator som knappt håller för att kolla mailen numera. Hur som helst så finns det två låtar ni måste lyssna på om ni inte redan har det:
Leona Lewis - Bleeding Love och Takida - Curly Sue. De här låtarna gör mig alldeles varm och glad, de är så mysiga.

Nåja. Snart har jag två timmar härlig bussresa framför mig, och då funderar jag på om jag ska läsa kursboken eller en rolig bok. Alltså om det är ambitiösa eller lata E-S som får bestämma. Imorron ska jag gå på stan tänkte jag, försöka hitta något glamour-aktigt som jag kan ha på sittningen nästa lördag. Helt rätt, temat är glamour. Huvudsaken jag hittar "den lilla svarta" som jag tyvärr ännu inte äger, så ska det lösa sig. Har man den så kan man alltid ordna glamorösa accessoarer att ha till. Det ryktas för övrigt om att en av killarna i klassen ska klä ut sig till Babsan. Hoppas! :P
Näe, nu måste jag komma igång med packningen så jag hinner med bussen. Ha en supertrevlig helg! 

image115

Babsan

Kommentarer
Postat av: jocke

Yeppp håller med om båda låtarna, softa. De träffar min ballad ven mitt i prick =)

2008-02-29 @ 15:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0