Dumma katt

image84

Han må vara söt som få, men han kan vara riktigt riktigt dum när han är på det humöret också. Jag vet hur min kisse fungerar, hittar han nånting som innehåller mat så gnager han tills han får tag i det. Idag skulle jag ju göra cyrryfisk och hade lagt 4 filéer att tina, i en påse, under en plåtform. Detta borde hålla min kisse borta, tänkte jag. Jag går på spinning och kommer hem ca 2 timmar senare. Plåtformen ligger i diskhon, påsen på golvet med 2 filéer kvar, en liten bit hittade jag under köksbordet. Grrrrrrr. Jag fick spel och jagade runt min katt några varv runt lägenheten, han fick veta att han levde kan man säga. Det var inte bara det att jag var hungrig och lite grinig, utan snarare det faktum att jag inte har några pengar kvar och det där var en av få saker jag hade kvar att göra mat på. Jag hade inte direkt tänkt mata min katt med de sista fiskbitarna jag har.

Jag har dock lugnat ner mig något nu..  ikväll är det iallafall tre säsongsstarter och typiskt nog så börjar två av dem samtidigt, men i olika kanaler förstås. Som tur är har jag en vän som heeelt lagligt fått tag i avsnitt av top model 9 som jag annars skulle sett ikväll. Nu blir det istället Men in trees kl åtta och så Grey's anatomy kl nio. Härlig kväll, säger jag. Vad säger ni?




Kommentarer
Postat av: Anna L

hej:)
hoppas att du har de bra & trivs där borta!
Läser thepreciousgirlsblogg & såg att en E-s hade kommenterat, tänkte att de kanske kunde vara du:)
/Anna

2008-02-13 @ 20:01:26
Postat av: E-S

Men hej du! Är det Boden-Anna alltså? Isåfall var det ju galet längesen vi hördes. Är allt bra med dig?

2008-02-13 @ 22:09:25
Postat av: Anna L

Jepp:) jo det är bra med mig:) Har nyss skaffat en liten yorkshireterriervalp:)

2008-02-13 @ 22:16:05
Postat av: E-S

Nämen oj! Den måste jag få se bild på :) Har du msn?

2008-02-14 @ 05:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0