Dagens och veckans frukostbröd

image65

Dagens middag: Fiskburgare med röd quinoa, lättyoghurt-sås, kokta morötter och broccoli och röd paprika. Det var första gången jag gjorde dessa biffar, men jag kan helt klart rekommendera dem, det var riktigt gott. Nu har jag dessutom tre matlådor till i frysen, skönt.

image64

Kom dessutom på att det var dags att baka mera bröd, så jag tog tag i saken och svängde ihop Ninas kom igång - limpa och den gick riktigt fort att göra. Ett stort plus är att man slipper kleta med degen på köksbänken, bara direkt ner i formen så är det klart. Har inte smakat det än, men det blir premiär imorron till frukost, då får ni ett utlåtande.
Nu är det nog på tiden att jag pluggar lite inför presentationen vi har imorron. Har en stor klump i magen som inte vill försvinna, jag avskyr nämligen att prata inför folk! Spelar ingen roll att vi är fyra stycken, eller att det bara är 2,5 minuter var vi ska prata, jag klarar verkligen inte av det. Men imorron måste jag.. vi får väl se om jag överlever det hela. Näe, nu ska det pluggas. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: jocke

fan vad gott, quinoa mmmmm fisk... mm =) själv käka ja just kebab pizza, hehe

2008-02-03 @ 18:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0