Dagens middag

image92


Detta var dagens middag. Samma quornwok som igår, men vi la till bovetekärnor och grönsallad. Yummie. Nu har jag färgat håret på mamma men jag tycker inte det syns nån skillnad alls. Jag har en teori om att hårfärgen var för gammal (som sagt så hade ju min kära mamma skjutit på hårfärgningen ett tag), mammsen sa till och med att det inte syntes nån färg i vattnet när hon sköljde ur den. Det kan inte vara ett bra tecken.

Nu är det snart dags för melodifestivalen. Eftersom min mamma är här så sällan (och jag har ju faktiskt tränat bra idag) så ska vi äta frukt med glass ikväll, plus lite nötter och torkad frukt. Mys! Vad brukar ni äta när ni vill mysa till det lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0